Aj...

Ser just på ett program på "Travel & living" Akutmotagningen:Bronx och just nu följer dom en liten kille som fått något över sej och skadat benet svårt...och stackarn skriker...-kommer jag att tappa benet... vilket han enligt läkaren förmodligen skulle göra...syyynd om honom...:-(

Jag gillar sådan Reality serier...speciellt från sjukhus ,akutmotagningar...
Tänk om man skulle ta och tipsa någon kanal om att göra en serie om vårt kära Hagaborg.Servicehuset,tänk vilka stjärnor vi skulle bli...eller...tvångsintagna på låstavdelning....

I morgon är jag ledig...ska bli skönt det för sedan jobbar jag hela helgen...hoppas det blir en solig dag och att jag är pigg:-)

Förövrigt så blir man ibland lätt chockad och detta får Crazy Emma att skratta gott....

Kommentarer
Postat av: Pia

Jaa tänk dig vilken succe det skulle bli!!

Jag menar, hur spännande kommer det inte att bli för tittarna att vänta på helgavsnitten med helgens frisyrer! Och räkna gångerna vi blir kallade för hönsarsel.. ojojoj =)) Helt klart höstens stora tv-succe!!

2009-04-24 @ 18:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0