Im a husägare...

Så va det klart...huset är vårat..:-)
Vi har varit där och ställt dit lite saker...bla min änglaarme som min pappa så snällt samlar till mej...

För övrigt är väl detta något ni inte vet om mej kanske...att jag samlar på änglar och äldre "Silverskrin"(plotteraskar)!?...dock är det mest min pappa som samlar åt mej när han hittar på diverse samlarmässor och loppisar...:-)

Nu när allt är borta så ser man va slitet det är på många ställen...och den som tapetserat visste nog inte riktigt vad han gjorde....meeen...jag bryr mej inte om skavankerna...jag ska bo där nästan hela mitt liv...så jag har tid på mej att fixa....fast jag vill egentligen göra allt nu...men jag försöker stilla mej lite....;-)

Jag gillar mitt slott och kommer och trivas riktigt gôtt där....kanske kommer det bli lite ovant med grannar för folkskygga mej i början....men jag vänjer mej nog...:-)


Nu...snart hockey...:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0