Im alive...

Jo då girls....jag lever!!!
Men det är knappt....efter en helvetes flytt och halsont och förkylning!!!

Men nu sitter jag i allafall här...i mitt lilla hus och känner mej nöjd som tusan men trött och mår inte 100....

Jag har flyttat ganska många gånger men den här flytten slår allt...ni kan inte förstå hur mycke saker jag har och hade...sjukligt...riktigt sjukt!
Vi har slängt massor,men jag kommer att plocka in lite eftersom i huset och försöka göra ytterligare rensning....jag tycker nästan det räcker det som är här nu...jag älskar tomma skåp och lådor...:-)

Tidigare hade vi 180 kvadrat att klämma in saker på + ett dubbelgarage och ett stort föråd och nu har vi 110 + garage så en viss skillnad är det and i like it....precis lagomt för oss att ta hand om...:-)

Usch...orkar inte sitta uppe...!

Bjuder här på två bilder från min håriga familj!

Toffsig

Min pappa,koncentrerad på hockey!
Frisyr skapad av mej. :-)

Kungen

Dexter är jäkla lurvig och ligger på bordet...det får man inte!

Kommentarer
Postat av: elina

Härligt att se att du lever : )

Förstod att det var mycket med flytten iofs, men snart är ni klara och då är det bara att ta våren!

2009-04-07 @ 02:09:38
URL: http://dagensjidder.blogg.se/
Postat av: ida

livsteckan! tack å lov.. nu kan vi andas ut :)



dexter ser ju precis ut som våran gstav bara mer hår för tillfället :)

2009-04-07 @ 10:02:04
URL: http://mammamoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0