Jäser






Sååå...nu är brödet på jäsning:-)

jäääääs


Tusan vad jag trivdes här i mitt kök nu...det är långt i från snyggt,men det kändes så gôtt och stå här och fixa och så har jag datorn här så samtidigt som jag bakade så hade jag på Roomservice:-)

I dag så har Pia och FisIda varit och tittat till oss på jobbet....trevligt...jag saknar dom så mycket...känns skönt att i allafall Pia kommer tillbaka i Maj en sväng...
Och snart är det ju sommar så då kommer Fialotta och förhoppningsvis E på lina...och KANSKE lite Pia...och då gott folk...då blir luften återigen lite lättare att andas på Hagaborg:-)

Ida får man väl klara sig utan ett tag...hon ska ju ploppa ut Bebis så,,,ja...hon får väl va hemma ett tag och mysa...:-)

I morgon är jag ledig...känns som vi borde ta tag i det sista i gamla huset...ÅNGEST!
Men....det är väl ingen annan som gör det så det är väl bara att bita i den sura apelsinen och kavla upp ärmarna...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0