fredag...

ja inte är det effektivt bloggande inte...:-)
Men ingen av oss är väl direkt någon elitbloggare just nu...:-)

I går var jag och M och skrev testamente...och detta kostade oss endast 2000:- ,är inte det en sjuk summa?!
Men det är ju viktigt att ha,för hus,barn och så att ingen som man inte vill ska kunna ta del av pengarna som eventuellt finns...
Som tur va tyckte jusristen som vi va hos att vi inte behövde skriva något samboavtal för då hade det varit ytterligare 2000!

Ett litet missöde hände mitt i stan precis när vi skulle in på banken...en mås eller kanske till och med 2 blev nödig precis ovanför mitt huvud.....flöööörp....en stor kloss i huvudet och ner över armen....göööööööööööött!!!

I dag va en trevlig dag på vissa vis på jobbet,PW hoppade in och jobbade och det är superkul det....:-)
Dock blev det lite för mycket hos en boende som på sista tiden växlat otroligt mycket i humör som dessutom hade denne en anhörig där,en av dom icke så goa och snälla....så tillslut när jag hade försökt nästan hela besöket med att försöka hålla humöret uppe samtidigt som jag hela tiden fick höra att jag skulle gå därifrån på ett icke så trevligt sätt så brakade jag ihop och sprang därifrån hyperventilerande och gråtandes......

DET mina vänner finns ju inte på kartan att jag skulle bete mej så...att tillåtan mej att falla inför andra än mina riktigt nära...MEN det blev för mycket...

Stackars Pia som fick bli kvar när jag rusade....

Jaja...nu har jag smält det och ler nästan åt hela grejen....:-)

Nu ska jag röööööööööka

Kommentarer
Postat av: ida

nämen uch.. låter inte som den bästa dagen på jobbet.. hoppas helgen blir bättre :)



sånna samboavtal fins att köpa på akademibokhandeln å de kostar inte 2000.. så om ni vill ha ett sånnt ändå så kostar de inte många kronor å är bara att skriva på..

2009-04-17 @ 23:02:37
URL: http://mammamoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0