Måååååååååndag!

Inte allt för pigg var jag när tillslut kl 6.26 började förstå att jag skulle upp!
19 minuter för att få på kläder och in till borgen i stan...detta lyckades inte helt utan jag va 7 minuter sen...vilket jag tycker är rätt så bra gjort!
Dagen rullade på i ett härligt rasande tempo...det är skönt att känna att man lever.
Dessutom så har jag turen att jobba i morgon med...stackars Crazy E som måste vara ledig...

Den brakade stolen skrämde mej inte nämnvärt utan just nu sitter jag mätt som en sprätt på pizza....gôtt det..och spelar poker...och dricker kaffe...och pausar ibland för en cigarett....sund livstil...någon?!

Jaja...jag ska ta tag i livet...snart!


Kommentarer
Postat av: Fia

sund livsstil är ngt mkt relativt. Man kan se det som att må gött å unne sej också- det är väl ändå de det verkligen går ut på!....Eller? ;-)

2009-04-27 @ 20:34:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0