Neeeeiiiii så tjuck jag ha blitt!!!!

Skulle ta en välbehövlig paus uppe på åsarna med Crazy E och satte mej tillrätta på en av stolarna på den soliga balkongen,efter en liten stunds inteligent konverserande så brakar det till och jag sitter inte längre på en stol....utan en hög av plast  på golvet....
Crazys reaktion är...1 sekunds orolig blick...sedan fram med kameran....japp!
Jag kunde ju ha dött!

En tjockis mardröm...stolar som brakar...men men...jag skyller det här på att det va en usel gammal stol INTE min tyng......;-)

jaja...ett gott skratt fick jag och även E då så klart...som för övrigt säkert va i mer livsfara än jag eftersom hon inte andas när hon skrattar...;-)


Trött som en gris...men i morgon tar vi nya tag och infinner oss 6.45 i borgen igen!

Härigt!

Kommentarer
Postat av: Fia

detta har hänt även mig, hemma hos mamma och pappa, och även hos johanna. Tror du de fick vatten på sin kvarn? men VI vet ju att det aldrig hade hänt om vi inte ätit medicinen. ;-)

2009-04-27 @ 09:27:17
Postat av: Pia

Hahaahaaa, gud så roligt! Kunde ha tagit Crazy E´s kvällstur för att få ha varit med =))

Skadeglädje är den enda sanna ;-)

2009-04-27 @ 10:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0