Onsdag...

Ledig onsdag i dag...
Har varit till gamla huset och grejat lite...nej vi är inte klara!

Sedan har vi varit ute och grejsat liiite i trädgården...men helt ärligt blev det mest fotboll...:-)
Men det kändes skönt....jag kände mej lite pigg och liiite levande för en gång skull...:-)

Medans vi spelade fotboll så kom granntanten över och hälsade...en krutkärring på 80 år...:-)
Hon stod och pratade en stund med mej och Mathias...och plötsligt frågar hon om min make är på jobbet???????????
Eh...alltså...han står ju här...!?
Oh...jag tyckte inte du såg så gammal ut sa hon till M....
Hallåååååååååååå...hur gammal ser jag ut då???

Jaja...jag är ju snart 40....och M är ju mitt lammkött....(2 år yngre)...mums!

Förövrigt verkade hon va en liten skvallerkärring...ville gärna prata om han som bodde här innan och även den han var gift med som inte bott här på ett par år...om väsnet som va osv....jaja...:-)

Nej det är väl bäst att jag tar en date med John blund nu...i morgon gäller det att vara pigg och alert på jobbet!
JAPP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0