Oooooooooh

Strålande lördag....solen har varit framme nästan hela dagen men den har jag inte kunnat ta del av förräns kl 16 då portarna från Hagaborg öppnade sig för mej och släppte mej lös.
Har dock varit en bra dag på jobbet,även om jag tyckte det va hemskt tråkigt att ha fröken S där men ändå inte...men vi hälsade på henne så gott vi kunde!
Hann att se lilla Blondie en sväng i morse och det va kul!:-)

Nu har jag snabbrotat bland mina foton som ligger i ett enda virrvarr,tänkte jag skulle visa lite bilder från förr...tycker själv att det är kul när folk lägger upp bilder från det tidigare livet,så nu får ni också tycka det...haha...
Detta kommer med en liten uppmaning att ni ska rota i era gömmor och dela med er av er själva...:-)

Startar med yngre Annelie i olika varianter...

AAAAnnelieaaaaaaaa

Bild 1)Trollstil med för mycket puder och förmodligen vintervitt läppstifft köpt på kronoparkens konsom, 2) I slutet av Högstadiet och början av gymnasiet va jag blond(pippigul) 3) I min första lägenhet på Haga,förmodligen lite stylad inför egopics. 4) Över 20 på denna bild och spiralpermanent i huvudet,underhåret va som ett fågelbo tillslut efter som man skulle kamma/borsta så lite som möjligt.


hultsfredneeej

1) Trött och förmodligen inte helt nykter på Hultsfred. 2) Trött och absolut INTE nykter på Hultsfred,nu när jag ser bilden kan jag skratta åt denn...MEN när jag fick se den då bland mina framkallade bilder...alltså då kändes det som att japp...nu är det dax att kila vidare.....jag ligger i typ en skräphög,tjock med magen framme helt utslagen inte helt attraktivt och lilla sparven Henrik bredvid mej...denna bjuder jag på...det är helt ok att fnissa...;-p
Yeah!

Hagaborgare för ca 10 år sedan eller mer...endast en kvar...lille Lasse:-)


Så...nu orka jag inget mer just nu...:-)

Kommentarer
Postat av: elina

det var himla kul att se, lika söt som alltid!

2009-04-25 @ 20:31:53
Postat av: ida

åhh va roligt.. mera mera mera :)

2009-04-25 @ 21:53:05
URL: http://mammamoo.blogg.se/
Postat av: Fröken S

kort sagt: HELT underbart! =)=)=)

Får nog ändå säga att bilden med den svåra kika under lugg stylen var den allra bästa! fast däckningen på hultan gick inte av för hacker den heller! eller konsumnivean, eller pippifrill!!! åh gud va roligt! =)

2009-04-26 @ 00:04:24
URL: http://missfilosophia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0