Valborg

Så närmar vi oss sommaren med stormsteg...vintern rasar....drivans blommor smälta ner och dö!?...eller något liknande...:-)
Har jobbat i dag och då va kören söt likör där och sjöng lite vår sånger...lite trevligt tycker jag men inte Crazy E;-)

Hampus och jag ska snart åka till Alster och fira valborg eftersom jag jobbar i morgon(så någon kan ta hand om honom när jag sliter),William är hos sin far och Mathias är och tutar i Hagfors.
I går hade Williams klass premiär med klassfotbollen och dom fick en skön start med 6-1 och älskade,älskade,ÄLSKADE William gjorde ett av målen....så underbart för honom!:-)

Vilket härligt väder det är....måste vara varmare än vanligt vid den här tiden va?

Jag minns när jag va liten så hade alltid jag och några kompisar som tradition att vi skulle bada på första maj...och då kunde det vara liiite is kvar....och det skulle jag inte kunna tänka mej att det är nu...(förövrigt vet jag inte om detta med tradition stämmer...kan va så att jag sitter här och ljuger)


Nej nu ska jag se om mina paltor äro torra så vi kan dra mot dungen där göken gol....


Kommentarer
Postat av: Pia

Nu har jag gjort de =))

2009-05-01 @ 16:08:38
URL: http://www.metrobloggen.se/lavendeln

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0