Snart....

Nu är det inte långt kvar tills jag äntligen får klämma in mej och mina gossar i bilen och ge oss ut  på äventyr!
Fy tusan så gottigt!!!
Hoppas bara solen skiner HELA tiden...:-)
Veckorna går så fort nu när man har semester...2 veckor har gått...plopp så är jag väl snart tillbaka...på...eh?

Under veckan nu så har jag i allafall varit lite social...

Måndag fick äntligen en av mina närmaste vänner komma hit och hälsa på....ska vi se....va det 1 April vi flytta in?! ;-P
Jag är inte lätt att vara vän med...men ganska snäll...;-)

liiio
Linda


I onsdags så hade vi besök i från Nordnorge...har inte sett dom på 2 år så det va också trevlig...:-)

Och i torsdags va vi då hos FisIda och småtrôllen i skogen...
Detta besök bestod som vanligt med först en tur till pizzerian...såklart...vi like to svulla vi...yes!(dock tog vi alla sallad...duktiga...nyttiga...jaaa!...)
Vi avrundade salladen med supergod choklad/mint tårta och grädde...och så mycket skvaller vi kunna komma upp med...vi gjorde så gott vi kunde....MEN...viktiga bitar fattades....

Ida klämde i en massa hår i mitt huvud..va ju kanske inte HELT rätt färg för mej...men jag gillade det och fick lust att skaffa lite extrahår...dock vill jag ha sådan som Ida då...så jag kan plocka ur.
Jag och Piewie lånade även lite extra hår av Nellie...Pippi och Pocahontas:-)
Stackars Meja blev också tvingad att byta frisyr,vilket hon ogillade skarpt.
Nellie har mycke skojiga urklädningsaker saker hon...:-)

Sedan motionerades det lite...Piewie hoppade på studsmatta för första gången i sitt liv....och även Meja tog ett varv på mattan.
Nellie ägde mattan och gjorde kullebyttor hej vilt......:-)

Jag trivs hos Ida i skogen...:-)

1111222233334444
5555565333aaapiiiiiiii

Nej hörre ni...nu vet jag knappt vad jag skrivit...men ...tjaa....eftersom jag sällan har koll på helt hur jag pratar så är ni väl vana....so...nu klickar jag och säger go natt!

Kommentarer
Postat av: Fia

snyggt, snyggt, snyggt me håret!

2009-08-02 @ 18:36:22
Postat av: ida

ha de så gött på semestern bruden!!

2009-08-02 @ 20:27:49
URL: http://mammamoo.blogg.se/
Postat av: Pia

Hoppas att det blir mycket sol den här veckan, det är du värd! =)

2009-08-03 @ 09:21:28
URL: http://metrobloggen.se/lavendeln

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0