svinis har ju som en del hört tagi

0-78c771504dc84225125ff9b265133d07.png

Kolla varifrån!

svinis har ju som en del hört tagit greppet om en kär fröken. Efter som hon meddelade via facebook att hennes dagar förmodligen va räknade och en uppdatering fr mej var hennes sista önskan så ligger jag nu under mitt täcke m det passande mönstret av fjärilar,som fröken S tycker är SÅ förtjusande;) Liten rapport från Borgen: Det stormar återigen,dom icke alltid så angenäma vindarna blåser,det är väl förmodligen en tidsfråga innan papper och små regn kommer farandes.MEN vi ska se till(försöka)att få skutan på sätt köl,och inte låta dom mörka molnen ta över. Borgen ska återigen få uppleva nya glans dagar:)
Nu förstår snart varken ni eller jag vad jag skriver. Så nu kan alla vila i frid:) god natt!


Kommentarer
Postat av: ida

snart kommer ja tillbaka.. kan ni få borgen glänsande tills dess??

2009-08-28 @ 10:08:29
URL: http://mammamooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0