The End!

Så har jag gjort första jobbveckan...denna kommer tyvärr att följas av många fler innan jag kan räkna ner mot semester igen...men men...på ett år kan mycket hända...miljonerna kanske rullar in helt oväntat ca 2 år försent....

Jag hade ju en ide om att jag skulle dö innan 25 och bli rik innan 35(!?),vilket inte rimmar så där jätte bra...men så va det i allafall tänkt...
Jag brukar för att försvara mej säga att jag ju faktiskt stod med ena foten på andra sidan(innan 25)...men jag lurade döden...och miljonerna lurade tyvärr mej...

Gjorde en härlig upptäckt i vårat jobbkylskåp i kväll...Crazy E har glatt använt sitt lilla smörpaket...som jag då av någon anledning fick för mej att kolla datumet på...och upptäcker att lilla långis äter smör som hade sitt bäst före datum den 23 april...
Crazy var oxå snabb att påpeka att Fröken S förmodligen har använt det mer än henne...gôtt det tôser...;-P

Helgen har gått väldigt bra måste jag säga...skönt att ha S i närheten och Crazy överallt...

Kommer dock att sakna Fröken S nu när hon sätter glasögonen på näsan och styr upp mot Krp igen...MEN det dröjer inte länge innan Piewiie är åter innanför murarna...och Pruttan ska jag nog oxå lura på något jobbpass så småningom...och Fröken ska ju inte tro att hon slipper Borgen inte...oh no...


Natti natti.-...

Kommentarer
Postat av: ida

ja kommer snart vettu :) bara å ringa.. om de gäller vettigt sällskap..

2009-08-26 @ 21:26:29
URL: http://mammamooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0