yo!

Im the coolest blogger around...or?
Ständigt nya inlägg...som en kulsprutta sopar jag in dom...tjapp!

Någon som misstänker en viss trötthet?

Oja...första veckan på borgen är inte avklarad....för jag jobbar helgen....!

Men...det är gôtt det...fy f-an va jag älskar att känna att jag lever...det är så härligt när klockan ringer strax efter 5 och jag äntligen får stiga upp och ge mej av...!

Eller?

Just nu står Hampus sin cykelhjälm....allt måste provas...såklart,men det är klart...han jan ju inte skada sej...det har han många gånger förklarat för mej...

Förövrigt vill jag säga att jag är hemskt besviken på att jag inte hann att se (p)Orris "Borgen album på fejjan....det enda jag hann se va en j-kla het bild på mej själv...fan!

Nix...tacos serveras nu ute på altan...så...ses då va?

Föresten...Ida...snart 3 veckor...duktiga du!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0