Matbilder...varför?

tarta
11112222222222453

44444ttttttttttt
tttr


Ja har nu under mina ynkel dagar flyttat över alla bilder från min mobil till datorn.
Och här är alltså ett litet plock från bilder på diverse mat rätter och tårtor ja förmodligen har tänkt att briljera med i bloggen...
Jag gör så ofta....tar kort och tänker att det ska va till bloggen,men sedan så blir dom bara liggandes...
Ska försöka bli bättre på det....för visst är det kuligare med bilder i en blogg!?

Sedan vill jag påpeka att  föregående inlägg med Piwie va en HYLLNING...ingen attack...
Och den sista...väldigt smakfulla(?!?)bilden fick jag faktsikt godkännt att lägga upp i bloggen...så inga hämder här inte Piwie...;-P

Föresten tog jag en bild när ni va på julbord som jag va på väg att skicka...så ni skulle se hur ledsen jag va....men jag hoppade det...så ni inte skulle tappa aptiten av sorg för min frånvaro...men här kommer den....;-P

lix

naaaw!?!?!;-P


Förövrigt är ja snäppet piggare men ja blir hemma en dag till för jag hostar och fräser så att ja pallar inte....


Kommentarer
Postat av: Pia

Näär? gav jag denna tillåtelse?? =P

2009-12-08 @ 09:21:50
Postat av: Fia

hahaha Naaaaw?! du är så störd! Men söt! =)

Och matbilder, det tar man så fort man lagat ngt annat än körv å makaroner ossså hamnar de i en mapp på vinden. Näe, upp med dem! Upp med alla bilder! =) Såg riktigt smaskigt ut för övrigt, vilka talanger vi är i hemlighet! Fantastiska! =) Krya på dig! kram

2009-12-08 @ 10:15:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0