Nej men....

Jag hittade fram hit igen....!:-)
Sitter här vid mitt köksbord och lyssnar på Karlavagnen,äter godis och inväntar en pokerturre...!

I dag har jag varit ledig efter en jäkla jobbig helg...som jag tack och lov delade med endast braiga människor...så på så sätt överlevde man.
Extra kul va ju såklart att Fröken S återigen satte sin fot innanför Borgens murar.
Försökte även få in allas vår Fisis på jobb...men tyvärr så passade det inte...synd...för jag saknar och hoppas att hon snart är tillbaka och kämpar med mej på Borgen.

Ledig jaaa och äntligen fick jag ge mej ut på julsaksrea....något jag älskar...MEN....jag är några dagar sen...så det enda jag fick med mej hem va en snögubbe att ha i trädgården(japp...jag har lite dålig smak vad gäller juleting).
Sedan köpte jag en juleklapp till mej själv för pengar jag fått på julafton....en vågtång...

våg
Så nu är jag nöjd...och vågig i håret....-)


Nej...nu måste pokerproffset fokusera på korten....

Tjop!!!


Kommentarer
Postat av: ida

whow.. de va på tiden :)

ja ni får ringa mer.. behöver lite dollars.. eller ganska många just nu!

2009-12-30 @ 19:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0