Alive but not kicking...

jo då...det finns hopp om ett liv efter magsjukan.
Känner mej långt i från frisk men lite matsug har smugits sig in och jag har tillbringat dagen i soffan i stället för sängen.

MedHelp ringde precis...dom ringer alltid på tredje dagen och kollar läget...tycker det är så jobbigt.
Dom kommer alltid med goda råd och mammar en precis som att man vore ett barn.
"Det är viktigt att du dricker...små mängder...ofta"...osv...

Men nu har dom ringt så slipper jag dom mer den här gången...:-)

Ni tillhör den absoluta eliten,torkar snabbt och eftektivt den komna skiten.
Era strålar har tillfälligt försvunnit bort,men fortfarande finns i mej ett litet hopp.
En dag ska vi åter förenas så att våra själar från mörka skuggor kan renas.
Ja ä´  ingen poet...så fatta va ja mä dessa radera slet.


haha...puss på er alla gullrumpor!



Kommentarer
Postat av: elina

Du är väldans bra tycker jag!



Ha en härlig helg i solen nu!



Kram

2009-02-28 @ 09:49:13
URL: http://dagensjidder.blogg.se/
Postat av: kusin ida

men åhh vilken stjärn du ä!

har du någon melodi till den??

2009-02-28 @ 13:14:39
Postat av: ida

BÄTTE SÅ?

hade skrivit i min kusins blogg..

2009-02-28 @ 21:58:46
Postat av: fröken s

MEn Annelieeeee!!!!! (tänk Birgitta igen)

du är ju grym! vilken poesi!

2009-03-02 @ 08:46:13
URL: http://missfilosophia.blogg.se/
Postat av: fröken s

Meen annelieeee!!! (tänk Birgitta igen)

du är ju grym! vilken poesi!

2009-03-02 @ 08:47:37
URL: http://missfilosophia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0