♥♣♦

Kockelikooo!
Har precis sett på "Den rätte för Rosing".
Tror det kommer att bli ganska kul att följa...lättsamt...och förmodligen många gånger...pinsamt...:-)

Just nu rullar en dokumentär på kanal 5 som handlar om män som tänder sexuellt på bilar...helt seriöst?
Dom knullar med sina bilar!?
Kanske jag skulle ge min lilla röda en omgång...se om det finns någon gnista i mellan oss!?

"Avgasröret representerar bilens anus på mer än ett sätt"

Konstiga människor det finns!?
Hur kommer sig en sådan udda böjelse?
Hur kommer man på att man tänder på en bil?


Precis bredvid mej så ligger min gravida tjejkattkompis  Molly,hon är bra tjock nu och förut kände jag små rörelser från magen...så dom lever...:-)
Förra gången hon fick ungar så va en dödfödd och en levde i ca 2 dagar,så nu hoppas jag att hon får en kull med friska goa ungar..


Nix...nu ska jag se färdigt på denna intressanta dokumentär...sedan blir det sängen...:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0