Fredag den 13...

Ingen otursdag för mej nej...:-)
Har varit en bra dag...ledg...med korvgrillning på baksidan av vårat hus,vi bor ju liksom nästan i skogen så man behöver inte ge sig i väg för att ha lite grillakorv och skogsmys:-)

I morse väckte M mej med paket...det är ju alla hjärtansdag i morgon och jag jobbar hela dagen så han ville ge mig i dag i stöllet...lilla plutten min:-)
I paketet va det jättefina glas som jag har velat ha länge så jag blev så glad såååå...:-)

Älskar dej M!!!!

I dag kom lite saker jag hade beställt fr Cdon bland annat ett par underbara hörlurar från Skullcandy :
Nice va?

Visst är dom snygga!?
Jätte bra ljud och sitter superskönt...otroligt nöjd med mitt köp:-)

I morgon är det dax för jobb igen...känns helt ok eftersom man jobbar med Eliten...;-)

Nix pix....här nedan slänger jag upp lite bilder på Hampus Mercury...;-)






Min lilla Rock star!:-):-)

Kommentarer
Postat av: elina

han är ju helt underbart söt din lille körv!

Vi syns imöra!



Kram

2009-02-13 @ 21:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0