Host...

sitter och väntar på att M ska komma upp ur badet så att vi kan börja dagen...:-)

I dag tänkte vi åka och kolla på soffor lite...inte för att vi ska köpa någon....men vi behöver en ny,så det kan va kul att spana lite...vad man vill ha typ...:-)

Sedan ska vi se om vi får i gång min bil som står kvar på Hagaborg,för i fredags när jag skulle åka hem så va den stendöd....visst låter det härligt....fredagseftermiddag och du har inte gjort annat än att längta tills dagen tar slut och du får åka hem....och så startar inte bilen...kul...eller!?

Nästa anhalt är Alster för att hämta min mobil som jag tydligen glömde där i går....

Sedan blir det hemfärd och så kommer bästaste W hem...skönt det....:-)


♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0