Jaaaaaaaaa!

Vi vann budgivningen på huset och det känns underbart,overkligt....vi ska äntligen flytta:-)
Fast jag känner mej inte helt lugn förräns besiktning och så är klart..:-)
Tänka sig att jag ska köpa hus IGEN....har ju faktiskt varit husägare förut också...för ca 10 år sedan...:-)

Ska bli så gôtt att rensa ut allt och börja om liksom...behövs verkligen....:-)

Känner mej fortfarande inte helt pigg...men det blir inget mer av det....väntar på att någon jätteförkylning eller något ska bryta ut men det kommer aldrig någon...och det är väl bra på sitt sätt men det hade varit skönt att bli av med det här dåligtmåendet....

Oh oh oh....i dag fick jag min lilla nya mus till datorn...det är så pyttig och söt...dessutom så lyser den i varierande färger...och sedan går det att anpassa sladdlängden...vilket är kanon...:-)

Ni pix...nu är det soffan som gäller...:-)

Kommentarer
Postat av: elina

Grattis! Fan va kul för er, ut med det gamla och in med det nya!!!!



2009-02-19 @ 17:26:13
URL: http://www.dagensjidder.blogg se
Postat av: Anonym

guess whos out in the cyberspace now? =)=) fröken S har joinat er.

2009-02-20 @ 13:50:00
URL: http://missfilosophia.blogg.se/
Postat av: elina

kan du kika in på min blogg sen och se om den funkar, har bett fröken S om det me, jag hittar den inte när jag söker på den vilket är mycket mystiskt...



2009-02-20 @ 16:15:04
URL: http://dagensjidder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0