NU!!!!

Nu tror jag att jag ska gå över till denna bloggen i stället...igen...;-)

I morgon får vi besked om det finns fler intresserade av huset...spännande...vill,vill,vill haaaa!:-)

Ser på serien om Knutby nu...skrämmande på många sätt....är det något jag ogillar så är det sekter av olika slag....för vilka ger dom sig på...och lockar in i sina vidriga nät...jo...alla svaga som är lätta att manipulera och styra...och på så sätt förstöra.......usch jag mår illa....


Från det ena till det andra....

Hampus min yngsta son hade maskerad på dagis i dag...och när vi för några dagar sedan frågade vad han ville vara utklädd till kom svaret direkt...Freddie mercury...ingen tvekan där....han är alltså 5 år och han vill inte va något annat än just Freddie Mercury...såå det var bara att köpa ett linne...och ett nitbälte och till detta fick det då bli jeans...och sedan i morse innan han skulle i väg målade jag en ordentlig mustasch och sedan va han inte längre Hampus...utan en av världens bästa sångare...:-)

Ni kan väl aldrig gissa vem som är den stora idolen..;-)

Nu ska jag fokusera på tv:n ett tag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0