Shopping...

I morse var det dax att göra lite inköp för att tjäna lite xtra pengar...:-)
Är så skönt med detta för man få sitt shopping behov tillfredställt en aning + att man faktiskt i slutändan tjänar på det.
Dessutom kan man ju göra lite fynd till sig själv faktiskt...:-)



På måndag ska M till banken och fixa lite....själv jobbar jag så han får sköta det själv...:-)
Och på tisdag är det besiktning av huset...ska bli så nice när man får ett datum att sikta in sig på när man ska flytta in...:-)

oh...vi åkte förövrigt förbi och smög lite på huset i går...i närheten finns en pulkabacke och en skridskobana...hur bra är inte det...!?

Senare i dag är det jävla hockey så då jobbar ju M och vi drar till älskade Alster så att H får åka lite pulka(vi har inga backar här direkt i närheten) och kanske leka med sin pytte vän som bor granne med Mami och Papi...
Själv tänker jag dra en filt över mej och ligga där och se på tv...

Läste igenom här och upptäcker ett visst missbruka av vissa ord...(borttagna nu,hoppas jag...eller!)
Jag missbrukar 3 ord : Faktiskt(skrivet),Precis(samtal med halvokända),och ordet Eller!?(i mitt vardagliga tal).

Kanske finns det fler...jag är rätt tråkig och enformig...

Men...rätt snäll...eller!;-)

Ha en bra lördag!:-)

Ha en bra lördag alla pluttskruttar och Elitsoldater!

Kommentarer
Postat av: fia

Men va söt du e då!!! har du lockat de? snyggt!

2009-02-22 @ 21:13:36
Postat av: fia

och förresten, du missbrukar inte ...eller?! det är ju de bästaste ordet av allt! =)

2009-02-27 @ 00:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0