Usch...

Jag mår som den lilla gris jag är...kan inte riktigt sätta fingret på det men bra mår jag inte...känner mej febrig...lite ont i halsen...men jag är kanske bara trött.....

Nu är det budgivning på huset...tråkigt...det såg ju så bra ut med oss som enda intresenter...men så ploppa det upp några till....men men...vi ska ha det....:-)

I morgon är jag äntligen ledig efter att ha jobbat dubbla turer både lördag och söndag och dagturer måndag,tisdag...ska bli skönt med sovmorgon och massa slappis...:-)

nej....

Kommentarer
Postat av: ida

krya på dej :)



glömm inte att hålla mej informerad om budgivningen.. är ju supernyfiken :)

2009-02-17 @ 21:45:09
Postat av: elina

jag ska hålla alla tummar och tår för er!

Vi kanske har samma sjuka, känner mig jätteskruttig...blä!!

Vi syns förhoppningsvis på fredag!

Kram

2009-02-18 @ 08:35:56
Postat av: elina

jag har skaffat mig en ny blogg...kunde ju inte låta bli..

2009-02-18 @ 09:51:12
URL: http://www.dagensjidder.blogg se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0