Vem kan man lita på?

Jag svänger så i mina tankar så mej själv kan jag då rakt inte lita på.
Tycker jag att en sak är fin,är det den jag vill ha?
Eller är det ett infall?
Snålhet?

Soffor...jag vet ju vad jag vill ha!!!
Men plötsligt står jag vid en helt annan modell med recliner och tycker nog att den här va inte så dum...en fluffig soffa i...ja vad det nu va?!
Men det är väl inte min stil!?
Är det den skojiga finessen med recliner som lockar?

Nej jag tror minnsan att det är en helt vanlig stilren med divan från Mio i mörkgrått jag ska ha ...för det va ju det som va tanken...och det är väl bäst att följa första tanken!

Den!
Här är den jag nog vill ha...kanske annan färg?

Har Sophia en tavla som matchar soffan tro!;-)



Åååh vad bra att lilla du Ida har fixat med Nellie i morgon så att du kan jobba med mej:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0