Panik

Jo...nu vill jag ha flera dagar med sol och värme.
Jag har ju faktiskt semester och jag vill ligga som en strandad val vid getingberget och gôtta mej hela dagarna,det är då jag mår som bäst!

I går va det ju i allafall skapligt fint så vi gav oss ut på en liten fisketur,det gav inte mycket fisk...men det va mysigt...:-)

Fiiisk

fiskare

Seriösa Mathias i fiskeväst och hatt....yeah baby yeah!




Senare på eftermiddagen tog vi en tur ut i skogen...
Målet var blåbär till en blåbärspaj och det fick vi efter lite möda och stort besvär ihop till....(fick fylla på med lite hallon från trädgården också)
Min farmor ÄLSKAR att va i skogen och plocka bär,det är det absolut bästa hon vet....denna förkärlek till bärplockande har jag inte ärvt ;-)

Annars då?...

Jo tack...lite seg i huvudet...och trött.
Va ju seg som vanligt och hade inte varit in och beställt rätt lycka,så jag fick ny sort....dock en som jag haft förut...så jag hoppas inte det ska påverka mej värre än så här...

i allafall så njuter jag av ledighet...och man känner ju va Borgen egentligen sliter,för man har ju ändå en annan ork när man kommer därifrån...usch...får ångest bara av att tänka på att börja igen....så jag låter bli....Borgen finns ej!


Funderar på hur det är med er?



Undrar hur Ida har det i dag/kväll...regnet öser ner....grillen?
Hoppas i allafall att d blev lyckat med festen och att du har ROLIGT....det är du värd...:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0