Midsommardagen...

Har knappt kännt av att det är midsommar...
Tänk va mycke partajande det va förr....nu är man gammal och grå...har en sjuk man i sin säng...och 2 knoppar som bråkar...;-)
Håhååjaja...

Jaja...inte lider jag speciellt mycket för det...men jag lider nog av att jag inte lider av det....:-)

Sitter här vid mitt köksbord och lyssnar på en konsert med Jill Johnson...ingen favvis precis...men hon är duktig...:-)
Spelar för övrigt en turre oxå som jag tänkte jag skulle vinna...;-p

M ligger som sagt fortfarande sjuk...dock har han i dag i allafall suttit i soffan en stund och ätit lite...så förhoppningsvis så rättar det till sig snart....är så jäkla triiiist!

Bagarberta skulle egentligen gjort lite jobb här i dag med Hampus...men hon blev trött och insåg att tålamodet inte skulle räcka till riktigt...så baket av krämbullar blev uppskjutet tills i morgon...faaan va trist hon är...

Ibland blir jag så trött på mej själv...eller väldigt ofta...alltid...
Jag vill så mycket....formar en massa planer i huvudet...som aldrig blir av...som kanske har en hög bred mur framför sig...eller små saker som ligger runt om och stör min redan störda hjärna så jag inte kan fixa det jag planerat...

Det är så mycket...Nu SKA jag...Nu SKA vi....im so sick of it...!

Varför kan man inte bara vara levande och njuta av livet...

Nej...byte av hjärna tack!


Kommentarer
Postat av: Fröken S

hörru bruttan- va har vi sagt om turrar? ;) Mkt som inte blir som man tänkt sig du...MEN man är sin egen lyckas smed i mångt och mkt. Tyvärr verkar detta talesätt lite trixigt att efterleva...åtminstonde med positiv utgång! =)

2009-06-20 @ 23:15:52
URL: http://missfilosophia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0