Päronsoda....

Jaha...så va det snart måndag...
Tråkigt...jajamen!

Men varje dag som går nu så närmar det sig min semester...gôtt....absolut!

M är fortfarande sjuk...känner mej nästan ensamstående...han bara ligger där...men i morgon ska han få ringa till George...vår husläkare,för så här länge kan han ju inte va sjuk...

I dag så har vi bakat här...krämbullar och rabarberpaj...
Bjöd sedan in mamma och pappa på eftermiddags fika...uuuh va mysigt tänkte jag...
NEJ....mina vilddjur visade sig från sin sämsta sida och det va skrik och gnäll mest hela tiden...
Men men...det blir väl forhoppningsvis bättre när dom blir äldre...

Egentligen är som ju världens bästastaste för det mesta...:-)

Några favvis bilder!!!


 

plutt

Hampus

pluttis

William

bebiswill

Bebis William

Kommentarer
Postat av: ida

kärmbullar.. va du e duktig!!!

2009-06-22 @ 12:25:31
URL: http://mammamoo.blogg.se/
Postat av: Pia

Hoppas jag ser några krämbullar på borgen imorn!!

2009-06-22 @ 20:53:14
URL: http://www.metrobloggen.se/lavendeln

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0