Sick....

Japp....
Vaknade i går morse med världens huvudvärk...men det är inte helt ovanligt så jag ignorerade det och satte fart på morgongöromålen för att sedan ta mej till jobbet.
Dock kom jag inte så långt utan hamnade efter en stund på toa och där startade saker och ting från alla håll.
Tidem gick och jag funderade mitt i allt detta hur jag skulle kunna ringa med. help!??!

Detta är ett seriöst problem...hur gör man om man måste ringa men spyr !?

Tack och lov hann det att stilla sig såpass så att jag kunde ringa dessa söta rara människor och få info om att vätskeersättning...dricka små mängder ofta..vila....osv är bra när man spyr....gôtt att jag fick den informationen nu....36 år och detta visste jag INTE!!!!...KANON JU...;-)

Inatt så kom William upp och hade spytt ner sitt rum...stackaren...
Men jag är inte säker på att vi har samma...för han hostar väldigt så jag misstänker mer hostan där...

I dag har det i allafall varit lugnt...men trött som tusan är jag...bara sover och sover....
Dock är jag vaken nu...om någon funderade!

Vi har sålt våra bebisar nu...satte ut annons i går och det bara rasade in mail och telefonsamtal...
Men det blidde i allafall 2 familjer som båda bodde på landet....superbra tycker jag!

Men nog blir det tomt....:-(


Nej nu orkas jag inget mer...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0