Time to skriva lite...

Long time no skriving...

Min svengelska kommer sig av Simon från Design Simon och Tomas...
I love han och his prat...


Charmerande par :-)



Helgen som passerat har tillbringats till större del på borgen...MEN vi har det faktiskt så trevligt så dagarna bara flyger i väg...
Många intressant ämnen måste diskuteras...vändas och vridas på,så egentligen har vi väl inte riktigt tid att jobba...men vi gör det ...och vi gör det j-kla bra med ömhet och hjärta becaus we are the Elit and we love our slit!

Har precis fått mail i från där vi tänker ev. tillbringa en semestervecka...
Ett ställe någonstanns i mellan falkenberg och varberg...perfekt läge...väst kust och lagomt till dagsutflykter till Liseberg,Ullared osv..
I allafall så hade dom 2 villavagna lediga den vecka vi har tänkt oss...kanooon bra det!:-)

Vet inte vad jag ska hitta på i dag på min lediga dag...slöa och må gött tänkte jag mej fast jag borde fixa till det lite här hemma.
M ligger och är sjuk och ynklig ,den lilla stackaren!

notball ballstil
megacoolett

Näe...........

Kommentarer
Postat av: Pia

Jaa vart är solen.. kommer garanterat på onsdag eftermiddag, sen gömmer den sig på fredag kl 12!

Vad tror du?

2009-06-15 @ 14:42:28
URL: http://www.metrobloggen.se/lavendeln

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0