Detta är inte kul...

Nej nej nej....i dont l like to rensa!
But i like to slänga saker!
Ni kan aldrig förstå hur mycke jävla skräp vi har.
Jag har ju för det mest svårt att slänga saker så därför går jag just nu igenom lådor som jag packade sist när vi flyttade hit.
Och jag spar verkligen allt,en gammal anorak som var min favorit under högstadietiden....typ 10 st cykelbyxor(!!??!)tröjfavoriter...tunikor fr Indiska...oxå fr högstadietiden....ett par gräsgröna byxor fr Veromoda...alltså bara saker som jag aldrig mer kommer att använda...inte heller är dom så speciella så att dom är kul om 10-20 år...nej...nu åker dom på tippen!!!!
Man hittar en massa andra saker också...vykort...minnen....kattkiss(på våran överfulla vind)....äckelsaker...

Har rensat bebiskläder också.....man kan inte spara allt...så nu har jag valt ut en del och lagt i en låda,resten åker !!!

Mina gosedjur har jag svårt att slänga...jag har ju alltid haft en känsla sedan jag va liten "att man vet aldrig om gosedjur har känslor"....så dom får stanna den här rensingen i allafall...:-)

I bland funderar jag på om inte vi hade varit ett perfekt objekt till programet "rent hus"....hehe...

Men det ska bli ändring på det nu....nu ska psykfallet inte ha mer än hon klarar av att hantera....;-)


Nix...nu ska vi äta liten sen är det full fart igen....

Kommentarer
Postat av: ida

cykelbyxor rockar :)

2009-03-29 @ 22:22:16
URL: http://mammamoo.blogg.se/
Postat av: ida

cykelbyxor rockar :)

2009-03-29 @ 22:22:21
URL: http://mammamoo.blogg.se/
Postat av: Pia

Nu tycker jag att du diskriminerar lite..bebiskläder har oxå känslor :( och nu ligger dom på tippen och gråter :'( Fyy bubblan va taskigt!! ;-)

2009-03-30 @ 10:50:13
Postat av: fia

Men anneliiii!!! ja ville ju ha cykelbyxorna, tänkte ha på mig dom i sommar när ja ska ligga i vassen! =)

2009-03-30 @ 11:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0