En vecka kvar...

tills vi kan spola på toaletten konstaterade en nöjd  William precis...:-)
Vi har ju icke haft en fungerande toalett på veckor...så det ska bli skönt att slippa hinkspolandet...:-)

Fick precis ett samtal från en gammal klasskamrat,vi ska ha återträff nu och hon ringde för att tjata lite...men hon har tyvärr inget för det...jag har redan bestämt mej för att inte gå...lite tråkig känner jag mej...men...nej...ingen lust till detta spektakel...

Neeej...jag laddar för bärs i Sophias trädgård ja...;-)

I dag har jag varit ledig...gôtt och vi har kört grejer till soptippen...men va jag hatar det!
Jätte bra med sorterat...säkert...men tacka vet jag soptippar som dom va förr...där man kunde slänga allt....hur som helst...
Jag funkar inte bra när jag måste fundera på vart jag ska lägga och vad som hör till samma när jag ska slänga saker...
jag rensar bäst när jag får slänga snabbt och vilt...


Nix...nu ska jag slänga kottar isäng....

Kommentarer
Postat av: Fia

Ja, det är helt rätt Anneliii! jag hoppar min reunion med 9c också och spar mig till hagaborgs bärsen i min trädgård OCH i din =)

2009-03-25 @ 20:48:28
URL: http://missfilosophia.blogg.se/
Postat av: ida

åhh va grisigt jobbigt å behöva sortera!! vi behöver oxå dit en säng me allt soms tår på altanen sen renoveringen..blääää

2009-03-26 @ 14:28:52
URL: http://mammamoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0