Grillad!!!

Har precis sett på Grillad...där i dag Sanna Bråding va med....
I like her a lot!
Underbar utstrålning...hoppas verkligen det går bra för henne i framtiden....!

i dag har vi varit och köpt lite flyttkartonger....vi måste ju komma igång nu....:-)
Sen har jag pratat med min kära storebror så att vi ska få låna hans kärra så vi kan köra bort en massa skräp och möbler och annan skit vi inte ska ha kvar!!!

Fy tusan vad jag kommer njuta av mitt nya,upprensade hem!!!

Min hjärna behöver lite saker...ingen röra...rena ytor.....problemet är att jag är en samlare...en rotig...stökig person...så jag rimmar illa med mej själv och min hjärna.....svårt fall....doktorn grät!

Noooooooooo...go natt..:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0