i dont like mondays...

Jaha ja...i dag har Bidrottningen styrt och ställt med hela stället...
Alldeles mol alena va jag när jag troget(?) kom kl 7 till jobbet...
Sen löste det sej när grönisarna släppte Sanna till mej och vi fick hjälp med ensamärendena...så allt flöt rätt ok!
Rätt härligt att starta måndag efter jobbhelg så...japp!:-)

Tydligen så lyckades heller inte min kupp att få Sophia tandlös något vidare heller...hon verkar ha fattat allt för snabbt vad som va i görningen...
Så hon fortsätter väl vara så där ursöt...en tid till...tills jag sätter in nästa stöt...;-)

Hampus den rara sitter just nu och bjuder mej på socker vadd i blått med blåbärssmak...lite mycket sött....lite gott...

Nej....nej nej....nu ska jag vila lite...det är jag värd...det är jobbigt att bossa....!;-)

Kommentarer
Postat av: Gris fia

haha ursöt ja, R u talking to me?! =)ja har faktikst allvarliga funderingar på att självmant lägga in nästa stöt, eftersom ja kanske inte ska ha gelen över hela tandköttet har ja kommit på utan bara på TÄNDERNA. det är ju trots allt de som ska blekas? =) å nej tussan da, inte är du bossig! (litte stressad bara) =)

var du HELT allena imorse? shit, va hade hänt? ha de gött nu iaf, kram

2009-03-23 @ 17:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0