Koookooo...någon?!

Så har jag gjort mina vardagskvällar för den här veckan...gôtt,och i orgon jobbar jag bara till halv 3...YES!

Jag är egentligen trött som tusan...men går jag och lägger mej nu så¨är det dax att gå till jobbet igen när jag vaknar....och hur kul känns det...nix...jag tänker allt va vaken en liten stund till...och njuta av friheten...;-)

Föresten....gud va härligt det är med detta sköna vår väder....MEN...det är inte helt kul med dessa okastrerade hankatter som stryker runt vårat hus och skriker...fy tusan...dessutom så jagar dom min lilla Molly och vill ha sej ett skjut...ingen respekt alls...hon är ju nybliven mor...!
I eftermiddags så hade den katt som låter mest,jagat vår lilla Molly och försökt komma in och när mathias stoppa den så kissspraya han våran utetrapp....usch!!!
Nej kastrera era katter för tusan!

Men hörrni...gud va jag vill få flytta nu.
I morgon ska M få ringa till säljaren och kolla läget,om det blir 1 april....vill vill vill!
Jag kan inte fatta att jag snart sprätter runt i mitt lilla hus...mitt enplans hus...trippetitropp!

Och Fröken S,E på lina,FisIda...ni är saknade !

Kommentarer
Postat av: Fröken S

ÅÅåå va härligt att ngn är glad!!! =) snart är de dags! wihii!!

2009-03-18 @ 23:56:05
URL: http://missfilosophia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0