Little Rockstar wants to go far...

Storskrutt kom hem fr sin far i dag...gôtt det:-)
Han visade i dag att han är en kille att lita på,det visste jag förstårs...men det känns ändå skönt att få det bekräftat...man kan ju bli lite "hemmablind" när det gäller det man älskar mest av allt....

Efter jobbet i dag tog jag en tupplur som skrivet...ett par timmar förflöt i drömmarnas land...nice...:-)

Sedan tog jag tag i kvällsmaten och vi tjuvstartade våffeldagen som egentligen inte är förräns på onsdag...men "rebell Annelie" äter sina våfflor när hon vill....så det så!!!

Mums


Sen har jag och Hampus gjort lite musikvideos...
Deen första tar det lite tid innan orden kommer på plats(?)...men håll ut...det rockar girlz!






Nästa är riktigt bra.....:-)





Lyssna och njut....;-)

Kommentarer
Postat av: Fia

MEN GUUUUUD!!! ja skrattade inte, ja blev imponerad!!! hahaha är det de här klippen mamma kommer att få visa för folket den dagen ha´n blir känd tro? Söt som socker är han också!

2009-03-24 @ 06:57:21
Postat av: elina

Underbart! Underbart! Underbart! Vilken stjärna!

2009-03-24 @ 08:15:00
URL: http://dagensjidder.blogg.se/
Postat av: alexandra o Maria

haha.. så söt=)

2009-03-31 @ 14:31:52
URL: http://babsanwader.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0