Mer...

Jag sitter här hos mina bebisar och tittar...är ju lite "se men inte röra" i början...fast man kan ju inte låta bli...men oooh vilket väsen det blir om man försöker ta en unge liite lite...
M är och lyser på någon skridskouppvisning...Trollkaren från Oz...eller heter det så?

Sitter och väntar på "halv ått hos mej"...j-kla skoj program som jag kan rekomendera...man får sej många goda skratt pga han som komenterar programet...:-)

En bebisbild till kommer det här...samma bebis hela tiden...får inte till några bra på den andra...

misse



Kommentarer
Postat av: Fia

ja de tänker ja göra. för de meningen med livet är att njuta, vara lycklig och må bra. och det gör jag när ja får äta! =) å va fan är en siffra på vågen jämfört med de?

mjuka och goa vill vi vara

dieter, de kan flyga och fara

njuta av livets goda bör man göra

min mat- den får ingen röra!

ha en bra kväll!

2009-03-10 @ 22:28:30
URL: http://missfilosophia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0