Now this means war ! ! !

Nu j-klar är jag trött på dom där ylande egotrippade kattkarlarna som stryker runt vårat hus HELA tiden!
I dag har det alltså plussats på men en kåt j-vla kattslok.
Och Molly...vad ska jag säga om den lilla slampan....
Vi har försökt att hålla henne inne,men hon löper och gnäller och försöker smita ut så fort hon har chansen,så tillslut ger man upp.
Vad tror ni det första hon gjorde va....JO...slängde sig en en lerpöl och rullade runt lite som hon förmodlgen tyckte...sexigt...och den ena kattsloken efter...biter tag ,trycker ner henne...och slampan,upp med baken direkt och låter det ske......

Andra gången hon smet ut,sprang hon i väg med den andra....och den första sprang svartsjukt efter dom....

Vilket skådespel...

Men nu har jag tröttnat på skvättande ylande kattherrar på min trapp....så nu gick jag...(gud förlåten mej) till attack,jag kastade vatten på dom...(H2o)...där fick dom...!!!...som om dom nu brydde sej så värst länge...

Det här skulle ju va Mollys sista kull...men nu vet man ju inte hur hennes tillstånd är.....

Nog om detta....

I morgon är jag ledig...sedan jobbar jag hela helgen...både morgon och kväll......blä...men skojsigt folk som jobbar...så på så sätt blir det häääääääärligt!:-)

Föresten va lilla Ida på jobbet en sväng i går...inte för att jag hann prata så värst mycket med henne....men det va kul att se henne och bulan...:-)

Undrar om vi får komma och hälsa på snart?:-)


niiiiiiiiiiix

Kommentarer
Postat av: Fröken S

Sista kull kanske...men inte hennes sista kn.... hihi

2009-03-19 @ 23:03:41
URL: http://missfilosophia.blogg.se/
Postat av: elina

Det är nog dags för kattfröken att sövas. det där är inte roligt. Jäklar vilket liv det är på katterna nu! Mina är oxå crazy fast de är snippade hela högen. Hujedamej!

Förresten kan inte jag se dina sköna sång längre, jag behöver nån inbjudan? Jag vill ju se dig lite då och då för det är ett fantastiskt framträdande du gör!

2009-03-20 @ 00:10:02
URL: http://dagensjidder.blogg.se/
Postat av: Fröken S

snippade? hihi Tur man inte är inte är snippad iaf- inte snoppad heller för den delen ='o

2009-03-20 @ 12:52:25
URL: http://missfilosophia.blogg.se/
Postat av: ida

snart snart.. aj lovar..



2009-03-20 @ 20:41:01
URL: http://mammamoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0