Nu j-klar!

I dag ska vi köra hårt,nu ska det bli mycket gjort.
snaaaaaaaaaart får jag flytta in i mitt hus....tjohoooo!

Blev just irriterad av att vi gått över på sommartid,plippetiplopp så hade jag förslorat en timme på den här dagen.

I natt har jag varit i New York,jag va mest där och kolla om jag i mitt jordeliv kan klara av det....för jag tänkte i drömmen...."att det här klarar jag ju"...
En av mina högsta önskningar är att komma till Usa någon gång,fy tusan så häftigt...
Jag drömmer så jäkla mycke nu så hälften vore nog...varje morgon är  huvudet  fyllt med små drömfragment och känslor som inte går att plocka fram helt....skumt det där tycker jag....

Det här tar också tid från packandet....så bye bye!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0