Plopp!

Hur knasigt är det inte att som jag halvklaga lite på att folk inte skriver i sina bloggar och så skriver jag inte själv!

Jag är onormalt trött och sliten just nu...grått grått grått!

Men snart förvandlas världen till ett grönt paradis och allt kommer glittra och glimma.

Så ja...vår familj har utökats,2 små håriga pytte troll har anlänt och lyckan är total.
Molly har åter igen blivit mamma till 2 fina kattbebisar,och tack och lov så gick allt bra den här gången.

Här ser ni den ena plutten.
pussispluttisplutt



Nej mina vänner...det går inte...återkommer:-)

Kommentarer
Postat av: elina

vackrast idag! Mitt sura face lyste upp i ett smile när jag fick se detta! Tack du!



Tröttheten och oviljan kan man bli galen på men jag tror oxå på vårens kraft!



Kram

2009-03-10 @ 17:43:38
URL: http://dagensjidder.blogg.se/
Postat av: Fia

OOOOOhhhhh my god, va underbara! tänk om ja bara kunde få ha en liten sån dunboll. världens är orättvis. =)



kramis

2009-03-10 @ 20:31:44
URL: http://missfilosophia.blogg.se/
Postat av: ida- tha fat one

naw.. va goa..! ja vill oxå ha pyttisar!

2009-03-11 @ 19:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0