Slitigt...

Jo då...jag jobbar hårt....jag har precis vaknat efter en allt för lång vilopaus!!!!

Har börjat rota i mitt "stängda skåp",det är lite spännande för där har jag inte kollat allt för mycke på flera år...eftersom dörren är trasig och M har gjort en specialupphängning av dörren så det blir så besvärligt att ta sig in....utan att få en tung dörr i huvudet eller på lilla tån...

Har hittat massor med grejer till mitt nya kreativa liv...en hel massa bortglömda ramar...och alla mina påsksaker...så i år ska det firas påsk minsann...:-)

Tidigare skapelser fanns också i mina gömmor.....

Bumpakonstigt

Faaaantastiskt... ;-P

hehe...

Jag ser verkligen fram emot att orka börja greja igen...jag hoppas och tror att det ska bli bättre,nu när jag rensar och får mer ordning omkring mej...

Fan vad allt SKA bli bra ! ! !

Nej...nu ska jag sätta lite fart igen...:-)

Kommentarer
Postat av: elina

snacka om dolda talanger, det bor alltså inte bara en sångerska i dig det bor tydligen en kostnär där oxå!

Vi får väl ta en bärs/krativ kväll i Frökens trädgård i sommar, det skulle vara svinkul!

2009-03-31 @ 19:19:23
URL: http://dagensjidder.blogg.se/
Postat av: Fia

VARFÖR....har du aldrig berättat om denna talang? vilken härlig tavla, n'r gjorde du den? du är ju jättejätte duktig! kul! lägg upp mer!

2009-03-31 @ 20:04:54
Postat av: elina

krativ skulle det vara. inte KRATIV

2009-03-31 @ 20:12:42
Postat av: elina

krativ skulle det vara. inte KRATIV

2009-03-31 @ 20:13:01
Postat av: Annelie

haha...Eliiiina...krativ...inte krativ? ;-)

2009-03-31 @ 20:29:19
URL: http://lixis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men va faaaan!!! Är jag knäpp lr? KREATIV!

2009-03-31 @ 22:09:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0