Sunday!

Jaha så var det söndag igen...men till mon stora lycka så är jag ledig även i morgon!:-)

I går hade vi en hel dag från kl 8 till kl 19 i Krillehôlas ishall,William spelade hockeycup och Hammarö Hc tog hem hela skiten....kul avslutning på säsongen.:-)

Spänd mamma/Mormor

Min kära mor,spänd inför match:-)

I dag ska vi åka ut och spana lite,drömma lite om saker vi skulle vilja ha i det nya huset.
Fan va sakta den här månaden går,och TÄNK om mannen som ska flytta ur huset inte blir färdig utan bestämmer sig för att det blir den 30 spril som det faktiskt står i kontraktet....hua!


Jag gjorde ju en upptäkt i fredags,då jag hade som i allafall E på en lina förstår,svår ångest  av att jag  missade det väldigt viktiga programet efter att ett hus exploderade i Hem till gården.
På tv Anytime så finns faktiskt alla avsnitt att se,för endast 49 kronor i månaden....FANTASTISKT.
Jag har kollat förr och aldrig sett att det finns,men nu finns det alltså och mitt liv blev plötsligt ett snäpp lättare att leva.

I natt hade M tydligen trillat i trappen också...men jag sover ju som en stock och märker inget.
Drömmer gör jag om natterna så jag skulle försmodligen bli intagen om jag talade om allt knasigt jag drömmer.
En period i natt drömde jag dock om Ida och hennes familj,dom va i Thailand hela högen och hennes syster hade en ny pojkvän som såg helt förskräkt ut pga Idas enormt dåliga humor...hehe...den drömmen var ju helt harmlös...men kan ju säga att enorma åderpålar och köttiga tungor har också varit en inslag denna natt.

Nix...dax och fiffa till sig lite!

Kommentarer
Postat av: Fia

vad är de ni käkar för att få de där drömmarna om åderpålarna? =)

va kul att se kort på din mamma, söt hon var! Som sin dotter mao!

2009-03-15 @ 21:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0