Anklagelserna haglar!!!

Jo då så att...med piskan i högsta hugg står jag där på jobbet...bryter mot alla regler och ger mej av 13.46 mot 2 ensamma människor för en liten pratstund!
Hur i hela friden kan jag!?
Prata lite med någon innan kl 14?!
Det är ju föööör j-kligt...!!!
Stressad....absolut!
Va det ingen som såg det mörka moln som sänkte sig över borgen vid 13 tiden i dag...!?

Jag såg det och det kryper mot min vilja under mitt skinn!

Dock så sa jag med min lenaste surr röst till mina kära arbetskamrater att ta det lugnt...men detta gick inte helt fram!;-O

Jag är djävulens avkomma med en piska i högsta hugg!

Yeah...right...mooohahahaaaa!;-)


Vad skulle ni göra utan mej och jag utan er.....gullrumpor!;-)

Kommentarer
Postat av: Pia

Dessutom så hoppar du ur speglar oxå, hör du inte själv hur skrämmande du framstår när du håller på på detta viset =))

2009-05-20 @ 20:02:20
URL: http://www.metrobloggen.se/lavendeln

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0