Bråligt!

Har varit ledig i dag och va på hugget i morse och skulle stryka upp gardiner och få upp doom i fönstret...meeen...nog tusan hänger dom gamla där fortfarande....
Det här med IKeas gardiner...MYCKET smart (egentligen)för oss syOkunniga det här med klisterbandet...men alltså...jag och mäta och stryka rakt och fint...nej nej,....i dont like...Noooo!

I morgon är det dax för jobb igen och sedan har man härliga jobbhelgen framför sig...men den här helgen ska jag inte klaga,jag har en riktig lätt helg framför mej....:-)


PW och Crazy E ville sätta sej in i hur våra kära gamlingar har det i lyften...och här ser ni PW hängandes...livrädd...eller?

Lyft

Nej!:-)

Det är inte bara 14 åriga tôser och 36 åriga tanter som gillar att föreviga sig själv....detta hitta jag i min lur nu när jag kolla efter lyftbilderna...:-)

PUSSKRAM

2 varianter av William...min sötnöt som fyller 11 till veckan...vilket känns HELT sjukt...!

Mathias är ett av mina favorit objekt...speciellt när han sover...;-)

Sooovis

Min Kärlek!

Ååååh vad han kommer tycka om att denna bilden finns med här...;-)

Han är som ett russin...näsan i ett korsord mest hela tiden...;-)

kross

Min lilla Uggla!

Nej...nu ska jag sova....:-)

Kommentarer
Postat av: Fia

angående liftprovningen i I.S matta...diiiiiiscusting! Nä nu får ja komma och styra upp läget, det har ju ballat totalt.

;)

2009-05-08 @ 09:39:06
Postat av: ida

ha ha.. håller me fialotta :)

2009-05-08 @ 17:39:27
URL: http://mammamoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0