Fri fredag!

I dag startade jag dagen med att sova till halv 11....halv 11!!!!!!!!!!!!!!
Det va längesedan jag sov så bedrövligt länge....men gôtt va det!:-)
Efter denna sovmorgon startade jag upp med Nwt och en kopp kaffe på altanen...underbart!

Sedan efter ett dopp i vårat härliga badkar tog vi tag i potatis,morötter och dill planterandet i vårat land.

Sommarkänsla!

Slängde även i lite blandblomfrö i rabatten,kommer bli så fint så...kanske...;-)

När jag va liten så hade jag en liten egen bit i pappas(mammas oxå så klart) trädgårdsland där jag kunde odla vad jag önskade och sköta det som jag ville.
En av mina ideer av vad jag ville ha,va en påse med blandade ängsblommor som jag glatt slängde ut på min plätt.
Dett vart för min del en lyckad sådd,men för min far blev det en kamp mot dom vackra blommorna för att rädda sina potäter...jaja...;-)


Sedan har vi varit en sväng till bergvik för att sko den fantastiska W som sliter skor som en....tjaaa....?

Skoghall centrum fick sedan ett hastigt besök av den på eftermiddagen reducerade familjen...Tassemarten pågick och detta resulterade i en Hajballong för det charmerande pricet av endast 60 ;-...!!!!!!!!!!!!!!!!

Helgen kommer som dom flesta av er vet bestå av jobb och det känns väl så där med tanke på vädret.
Men men...det går väl att uthärda även denna helg kan jag tro....

Nu tjatar Mathias med hatt på huvudet att det serveras kaffe så det är väl bäst att jag ger mej av !



Kommentarer
Postat av: Fia

tänk att har har mage att tjata med en hatt på huvet?

2009-05-30 @ 22:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0