Im a PUCKO!!!

Gud så duktig jag kände mej när jag äntligen tog tag i färgningen av min soffa och när maskinen var klar drog ut lika blå överdrag som innan....MAN SKA INTE HA FÖRTVÄTT  när man färgar...och det visste jag...men inte maskinen....eller!!!!!?!
Där for i allafall ett par hundra rakt ner i avloppet...gôtt det....NEEEEEEEEEEEJ!

I allafall så vågar jag mej inte på detta något mer utan resten åker hem till Alster för färgning!!!

I dag har vi mest fixat här hemma,byggt ihop lite möbler som vi köpt och satt upp gardiner.
I morse va jag på shopping...gjorde några små fynd bla en rund typ rya matta i svart till Williams rum för 150....som hittat:-)
Köpte även gardiner både ett par panel och ett par "vanliga"....30 spänn styck....sjukt egentligen...

Säljkläder blev det ju också såklart....måste komma igång igen...måste ha peeeengar!:-))

Tusan så gottigt det är att vara ledig...och inte ha något direkt inplanerat...love it!

Kommentarer
Postat av: Pia

Halloo, du är oxå duktig läser jag ;-)

Jag jobbar kvällen imorgon (med dig har jag hört ryktas på stan), tis-kväll

ons-tors dag. Syns imorn då!! Kram

2009-05-03 @ 19:37:05
URL: http://www.metrobloggen.se/lavendeln

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0