Nej men...

Tusan i mej va sur jag blir.
Tidigare innan jag började jobba satte jag fart med att få ordning på auktioner till tradera....och då dog nätet och då kunde jag ju inte fortsätta.

Nu sitter jag här igen...och lyckas få till några auktioner och sedan talar ellos om för mej att nu är det service på sidan blablabla....och Laredoute...vi har stängt!......stängt!??!??!?

Jaja...får fortsätta i morgon....men det är tôligt för jag va inne i ett sådant flyt nu....

Har som sagt jobbat kvällen i kväll..och det flöt väl på rätt bra.
Crazy E va uppe på Åsarna så man fick lite sällskap när man tog sej en nypa frisk luft.

I går va vi hos fisIda och det va så skôjj att komma dit och se hur hon bor och se småfisarna.
Jag hoppas vi tar oss i väg till veckan också för grillning och mer tjatter.
Hoppas att lillsnärtan kommer med då,för du saknades.
Hoppas i allafall du mår bättre nu. :-)

Oj...nu är kl snart spök!
Borde väl krypa ner hos min stora gosegris och få några timmars skönhetssömn....som om det skulle behövas....nooo way!;-))))


Kommentarer
Postat av: Pia

Klart vi åker nästa vecka!!

2009-05-27 @ 09:52:18
URL: http://www.metrobloggen.se/lavendeln

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0