Nu...

I dag har det varit en ledig måndag och det har varit otroligt skönt!
Har varit och handlat inför Williams 11 födelsedag i morgon:-)
Han har beställt mammas smörgåstårta,så det har jag förberett i kväll.
I går va det jobb fram till 13 sedan hade jag tagit ledig kvällen eftersom vi frade William i gå med mina föräldrar och min bror och hans barn....trevligt!

Går runt med en otäck känsla i kroppen....precis som att det har hänt något...fast jag vet inte vad!?
Har funderat på om det beror på att Stina berättade att det var ett år sedan en tjej körde ihjäl sig i söndags...precis mitt emot där hon(Stina) bor....eller om det är för att det kom en ambulans och hämtade granntjejen i går...eller om det är en kombination av dessa....eller om jag bara drömt något som satt sig utan att jag vet vad det är...

Förövrgt kom det en ambulans här på området i dag igen...
Tur att jag inte har så svårt för ambulanser längre....hade jätte svårt för det i flera år....dom och dom gula filtarna som används...detta kom efter bilolyckan...nu har jag bara lastbilsfobin kvar efter det...men det får jag nog leva med...:-)

Nu ska jag ta och packa in lite paket...dock blir det inte så många utan mest pengar...eftersom jag har ett ess i ärmen(?!)...;-))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0