Singin' in the Rain.....



Just siiiiiinging in the rain....

hopp'


Mathias dansar fram till tonerna av min och sin egen ljuva stämma i den regniga men vackra skogen runt Kilene:-)

Det va fantastiskt skönt att lämna Borgen denna skärtorsdag redan kl 13.30 iför att ge sej av mot öa och den årliga sommarfesten på Hampus dagis.
Brukar ju vara jättemysigt att traska runt i spåren och svara på lite frågor i tipspromenaden och sedan fika i det gröna.

Men...inte i år...i år så öste regnet ner...!!!
Och i stället för att känna solens varma strålar stod vi ihoptryckta runt en av grillstugorna och sökte värme från brasan.

Ah...jag ska inte överdriva allt för mycket...det fanns stunder som det va lite uppehåll...

Men mysigast av allt va nog när man fick sätta sig i bilen och ge sej av hemmåt igen och komma in i värmen och dra på sej torra myspys kläder....DET det är gôtt det:-)

aww
hhhwwww
mmmHamp


Förövrigt så visade det sig att Hampus är en riktig brudmangnet...totalt överöst av pussar och kramar av tvillingtjejerna på han dagis...:-)

puss


Ahy föresten...i morgon är det långfredagen och jag är ledig....;-P

Nej nu ska jag ta tag i mitt liv och gå och lägga mej på sängen och fundera över livets stora frågor....yes!




Kommentarer
Postat av: Pia

hihii jag höll på att glömma, men nu har jag fixat det ;-)

2009-05-28 @ 21:56:30
URL: http://www.metrobloggen.se/lavendeln
Postat av: Fia

Åh vilken heldag ni verkar haft- preciiiis i din smak? ;) förstår om både W och H är brudmagneter, vore ja lite yngre skulle ja gå på hårt! ( tur att ja är tjej och kan skriva så....eller? )

=)

2009-05-28 @ 23:28:05
Postat av: ida

nej men vad är det jag ser!!! hampus och nellie var det väll??

hålla handen är väll en sak.. men pussas me dnågon anna?? öhhh.. detta kräver en diskkusion!

2009-05-31 @ 23:10:29
URL: http://mammamoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0