Slarva! Uppdat. !

Japp...slarvar man så får hjärnan lida...jajamen...snurrsnurr...suseliduus!

Enligt någon så är jag bland det ondaste som finns i denna värld...och om man tänker efter...jag kan ju gå genom speglar och väggar så en liten kontakt med...ja...kanske djävulen borde jag ju då kanske ha...!
Att jag dessutom sätter proppar i hål för att Nr 2 inte ska komma ut...förmodligen endast för att skada...gör mej ju helt klart till en något obehaglig person...absolut!

Heheheeee...(riktigt ondskefullt och rått skratt)

Yeeeeeeees!


Nu har jag varit och slängt några varma mackor i Ugnen....gôtt det...
Varma mackor va det bästa helgmysmat jag visste när jag va en liten trollonge....
Jag är ju så gammal så att Pizzerior och Donken,Max eller Burger King...sådant som barn av i dag tycker är det gôttaste som finns....inte fanns...så varma mackor med skinka och ost...det....d va fest det...;-)

Kom förövrigt på att när det väl öppnades en pizzeria på Kronoparken så hette den Britts Pizzeria och ägdes av en helt vanlig Svenne Banan dam...ovanligt minnsan...

Kan tillägga att detta inlägg skrev jag vid kanske halv sju...någon mer som har problem att uppdatera bloggen!?

Kommentarer
Postat av: ida

jo men lite ond kan ja väll hålla me om att du ;)

2009-05-07 @ 13:03:38
URL: http://mammamoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0